2013-04-16

#1: Nový komiksový blog

Vše, co zatím vidíte, je teprve provizorní a blog dozná grafických změn až postupem času, ale mám poměrně dost věcí, o čem bych chtěl psát, a tak musím začít už dnes. Takže pouze shrnutí toho, co na tomto blogu můžete očekávat:
  • Recenze a články o komiksech, které v České republice vycházejí
  • Novinky o tom, co právě na trhu vychází - pokusím se být co nejaktuálnější, ale vychází toho skutečně hodně a můj čas je bohužel omezený
  • Zajímavosti ze světa komiksu, ať už českého, česky vydávaného anebo zahraničního (pravda, zajímá mě hlavně zahraniční komiks, tak je asi jasné, o čem to bude především)
Osobně se považuji za komiksového milovníka a snažím se být i znalcem, ale vzhledem ke svým zálibám ve filmu a pracovnímu vytížení, přece jen zůstává mnoho věcí, které mi unikají. Pokusím se, aby vám, kteří komiks milujete, to zajímavé neunikalo. Těším se brzy na viděnou a doufám, že vás můj blog zaujme a budete se sem vracet.
Kdyby vás zajímalo něco o filmu, doporučuji vám můj druhý blog - Filmový deník.

Žádné komentáře:

Okomentovat